انواع مدل خوابیدن سگ ها و تعبیر آنها

تاریخ، ساعت: 3 مرداد 1403, 15:38

رام نیوز

 

-    دوناتی یا بدن خودش رو جمع میکنه : در این حالت سگ شما می خاد دمای بدنش رو حفظ کنه و یا می خاد به گونه ای از بدنش محافظت کنه! این حالت در واقع رایج ترین نوع خواب در بسیاری از حیوانات در طبیعت هستش. 

 

-    به پشت خوابیدن : شاید این یکی از بانمک ترین نوع خوابیدن در بین بسیاری از سگ ها باشد. چنانچه سگتان را در این حالت خوابیده دیدید که دست هایش با زاویه ای نزدیک به 90 درجه باز است بدانید که در آسوده ترین و راحت ترین حالت ممکن و با خیال راحت و اطمینان از محیطی که در آن قرار دارد خوابیده است. اما اگر دیدید که سینه و شکم خود را رو به بالا قرار داده و دست هایش را کاملاً از هم باز کرده می تواند به این دلیل باشد که گرمش شده و به این طریق می خواهد کمی خنک شود.  سینۀ سگ ها کُرک موی کمتری دارد و غدد تعریق در پنجه ها قرار دارند. سگ هایی که به این حالت می خوابند معمولاً خلق و خویی مستقل و آرام تر دارند. 

 


3-    در کنار همدیگر و یا چسبیده به شما خوابیدن : علت آن که سگ ها در کنار یکدیگر و چسبیده به یکدیگر می خوابند و یا اینکه خود را به شما می چسبانند و می خوابند معمولاً بنا به دلائل غریزی سگ هاست. توله سگ ها معمولاً برای تنظیم دمای بدن خود به یکدیگر می چسبند و می خوابند اما وقتی سگتان خود را به شما می چسباند و در کنار شما می خوابد به این معناست که شما را از خود می داند و به شما اعتماد دارد!

4-    مدل خواب سوپرمن : این مدل هم یکی دیگر از مدل های بانمک خوابیدن در سگ هاست. در این مدل سگ بر روی شکم می خوابد در حالی که دست هایش به جلو و پاهایش به عقب کشیده است و دقیقاً تصویری از سوپرمن را برای شما تداعی می کند! در این حالت سگ شما معمولاً فقط دارد چرت می زند و در حال خواب عمیق نیست.

 

6-    مدل شیر جنگل : در این حالت ماهیچه ها منقبض هستند و به همین دلیل هم به خواب عمیق نمی روند. در این حالت سگ فقط کمی ریلکس می کند اما در هر زمان آماده است تا برای بازی یا پیاده روی از جای خود بلند شود.

7-    خوابیدن بر روی لباس های شما : این یعنی سگ شما عاشقتان است چرا که لباس شما بوی شما را در بر دارد و اینطور او همیشه خود را به شما نزدیک احساس می کند. 

اگر دوست دارید مدل خوابیدن سگتان را با ما در میان بگذارید.



ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود


تمامی حقوق برای RamNews محفوظ است | طراحی و اجرا : kanotek
بستن